sobota, 19 stycznia 2013

Little News

A więc tak napisałam wcześniej, że pojawi się tłumaczenie gazety BLISS więc o to one

Dramatyczny Rozwód

Moi rodzice kłócą się od lat, i mój tata zawsze krzyczy na mnie i moją siostrę. Oni rozmawiali o rozwodzie, czy to jest złe, że chcę aby rozstali się jak najszybciej.
Sarah

Perie:
Niestety nie możesz stwierdzić czy to rozwód. Mogą oni nadal się kochać ale przeżywać trudny okres, musisz więc wspierać ich niezależnie od decyzji.

Jade:
Nie powinnaś czuć się źle, bo jeśli twoja rodzina jest nieszczęśliwa wtedy rozwód jest najlepszym rozwiązaniem. Przechodziłam przez to samo co ty.

Leigh-Anne:
Spróbuj porozmawiać z nim może coś jest nie tak więc dlatego jest taki złośliwy. 

Jesy:
Jeśli sprawia to, że jesteś nieszczęśliwa i macie złą atmosferę w domu, wtedy nie jest to dobre dla ciebie. Porozmawiaj z rodzicami i powiedz im jak się czujesz.


Little Mixing miska pytań
Pytanie:
Jeśli mogła byś być inną artystką na jeden dzień, kim byś chciała być i gdzie wystąpić.
Hannah

Perrie:
Była bym Beyonce i wystąpiła bym na Madison Square Gardens. Jeśli mogli byśmy tam wystąpić, był by wspaniale. To jest moje marzenie. Nigdy nie widziałam Beyonce występującą na żywo. Ale za to mam wszystkie jej płyty DVD. 


''Zaśpiewaliśmy na Amazon factory przed świętami i nawet zapakowaliśmy Perrie jako prezent, ha ha ha! A tu my rozgrzewamy się nasze głosy, przed koncertem. To była zabawa!'' 
Leigh-Anne

Wonka Bar/ czekolada Wanka:
Kiedy zobaczyłam ''Wonka Bar'' Prawie zemdlałam, było to suppeeerrr. Mam złoty bilet i mam złotą lampkę w moim pokoju! ''LOL''

Więc to jest tłumaczenie gazety BLISS.


Martyyyyyn<3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz